Systém řízení jakosti byl poprvé certifikován v roce 1998 podle ISO 9002:1994 v oblasti distribuce, instalace, uvádění do provozu, údržba a servis analyzátorů, chromatografů, kontrolních systémů a přístrojů.
Poslední recertifikační audit proběhl v roce 2018 firmou EURO CERT CZ, a.s. podle nové normy ČSN EN ISO 9001:2016. Systém managementu kvality v současné době zahrnuje tyto činnosti:
návrh, vývoj, výroba, distribuce, montáž, instalace, uvádění do provozu, údržba a servis:
- analyzační techniky a chromatografů,
- řídících, informačních a databázových systémů,
- systémů měření a regulace,
- elektrozařízení,
- rozvaděčů,
- odběrových zařízení,
- technologických domků,
- průmyslových bezpečnostních systémů,
- vzduchotechniky a klimatizace
Systém řízení kvality chápeme jako nástroj efektivního řízení společnosti.
Naším cílem je zlepšovat výkonnost organizace, spokojenost zákazníků a dalších zainteresovaných stran. Toto je rovněž zdůrazněno v Politice kvality organizace.
Politika kvality
Politikou kvality organizace je:
- Dlouhodobě zajistit prosperitu organizace,
- Dosáhnout co nejvyšší spolehlivosti hlavních i podpůrných procesů organizace,
- Zajistit technické i kvalitativní požadavky zákazníka při zakázkové výrobě,
- Trvalým zlepšováním výkonnosti a spolehlivosti procesů a produktů a realizací včasných a účinných opatření k nápravě a prevenci neshod eliminovat výskyt chyb a ztrát a dosáhnout optimálního využití vynaložených nákladů,
- Trvalou pozorností a péčí o vzdělávání zaměstnanců a jejich výchovu k odpovědnosti a spolehlivosti v práci, dosáhnout zlepšování jejich činností a zvyšování kvality, produktivity práce a efektivnosti procesů,
- Zapojit všechny zaměstnance do procesu trvalého zlepšování a vedeni k spoluodpovědnosti za prosperitu organizace,
- Rozumět současným a budoucím potřebám zákazníků, plnit jejich požadavky a předvídat očekávání,
- Identifikovat, porozumět a řídit vzájemně související procesy jako efektivní a účinný systém při dosahování cílů,
- Veškerá závažná rozhodnutí vydávat na základě analýzy údajů a informací.
- Stálou pozornost věnovat spokojenosti zákazníků s cílem zajištění trvalého partnerství